Tijd voor coaching
Hoogendam Coaching


welkom wie is wandel coaching aanpak en werkzijze workshops

professional organizing

contact links

Professional organizing

Nooit genoeg tijd, e-mails die niet meer worden beantwoord, stapels papieren op uw bureau, achterstanden, volle archiefkasten, to do lijstjes die groeien... herkenbaar?

Een werkplek zoals hierboven in beeld gebracht levert veel ergernis op, bij uzelf en bij anderen, er raken dingen zoek en u hebt geen overzicht meer. U vindt geen tijd om er iets aan te gaan doen en u weet ook eigenlijk niet hoe u het moet aanpakken.

Ik help u als professional organizer in uw organisatie, de volgende zaken te organiseren:

  • Werkwijze, werkplanning, werkplek en PC-gebruik van een individuele medewerker of een team/afdeling.
  • EfficiŽnte inrichting van bureau's en kasten en elektronische mappen
  • Omgaan met Outlook

De aanpak is praktisch en resultaatgericht. U gaat direct aan de slag, na een gesprek over uw werk en werkgewoontes.

Ook bij het inrichten van een werkplek bij u thuis kan ik adviseren.

Resultaat is een opgeruimd hoofd, een opgeruimd kantoor, een indeling van uw archief en een nieuwe manier van werken. Omdat het nu eenmaal lastig is oude gewoontes los te laten wordt er na enkele weken een afspraak gemaakt (of meer) om eventuele vragen te beantwoorden en u te ondersteunen bij uw nieuwe manier van werken.

 



Ik kan als professional organizer helpen bij het organiseren van uw werk en uw werkplek.


Dit kan ik doen voor een medewerker of voor een heel team. Het werken met een heel team heeft als voordeel dat een eenduidige werkwijze wordt aangeleerd, zodat bij ziekte of vakantie van een medewerker iemand eenvoudig vervangen kan worden en snel inzichtelijk is wat voor werk er gedaan moet worden.